Poškodilo se datové médium? Přišli jste o data? Zachraníme Vám je!
Příčin selhání je mnoho, každé je svým způsobem unikátní a předchází mu rozličné poškození. Kvalitní diagnostikou a volbou správného postupu se šance na úspěch významně zvětší.
Zachraňujeme data:Médium k nám dopravíte k diagnostice osobně na centrálu, nebo prostřednictvím kurýrní služby GLS (po celé České republice nabízíme svoz zakázek ZDARMA).
Diagnostika určí realizovatelnost a cenu obnovy dat. O výsledku diagnostiky vás budeme informovat. V případě, že do toho s námi nechcete jít, tak zasíláme médium zpět na požadovanou adresu za 250,- bez DPH.
K záchraně Vašich dat přistoupíme okamžitě po odsouhlasení ceny a doby potřebné k jejich záchraně. Výslednou cenu ovlivní také to, jak rychle data potřebujete.
Na sdělenou e-mailovou adresu zasíláme File list pro kontrolu zachráněných dat, kde si můžete zkontrolovat, jestli námi zachráněná data jsou právě ta, která chcete.
Domluvíme se, na co zachráněná data nahrajeme a jak dojde k předání. Datové médium si od nás můžete za vratnou zálohu zapůjčit, můžete si dodat vlastní „zdravé“ médium, nějaké Vám můžeme objednat, popř. si lze data stáhnout z našeho FTP serveru.
Rychlost záchrany | Rozdíl v ceně | Název |
---|---|---|
cca 12-48 hodin | +100 % | Express |
cca 24-72 hodin | +50 % | Priority |
cca 3 - 14 dnů | plná cena | Standard |
"levně" cca 4 až 6 týdnů | -20 % | EcoHelp |
Uvedené časy jsou pouze orientační, vždy záleží na konkrétním případě dle zařízení, kapacity apod.
Express: Na záchraně dat se pracuje přednostně před ostatními zakázkami, nepřetržitě, i mimo pracovní dobu, včetně svátků a víkendů.
Priority: Na záchraně dat se pracuje přednostně před ostatními zakázkami, nepřetržitě, ale pouze v rámci pracovní doby.
Standard: Záchrana dat se provádí průběžně, v pořadí, jak jsou zakázky odsouhlaseny. Může být přeskočena zakázkami řešenými v expresních režimech. Ve standardním režimu je doba zpracování zakázky cca 3 - 14 pracovních dní.
EcoHelp: Na záchraně dat se pracuje v čase, kdy nejsou naši technici plně vytíženi.
Pomineme-li skutečnost, že ztrátě dat téměř vždy předchází neexistence zálohy, lze jednotlivé příčiny vzniku závad rozdělit do dvou základních skupin: